hello reader,

if you like my story blog

follow my blog okay!

i love you
butterfly(s) is reading

Sunday, January 2

Happy New Year 2011

Hello selamat pagi and selamat tahun baru 2011 to all readers :) So now sudah masuk tahun baru kita mesti ada azam baru. Ha kan kan? Aku dengan rasminya sudah berumur 17 tahun tau atau bahasa sekolahnya adalah tingkatan 5, hahaha :D Ohemmgee! Aku sudah nak habis sekolah lah, tu sudah. SPM pun akan tiba lah! So very takut you know? Hm

So pada tahun ini aku tak boleh banyak main sangat, aku kena lebihkan fokus aku pada pelajaran aku untuk SPM nanti. So tahun ni aku kena banyakkan belajar belajar belajar. Aku harap 2011 ini boleh memberi lebih baik dari tahun tahun yang lain. Segala kenangan tahun 2010 tidak akan pudar diingatan aku :')


Muka seorang budak yang akan ceria sepanjang tahun 2011 ini :')

P/s : SPM and SPM

Written by Eryne Zulaikha Azman :)

No comments:

Post a Comment